خبرهای داغ امروز

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته

خبرهای داغ امروز

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته

لیورپول با کدام مربی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 رسید

لیورپول با کدام مربی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 رسید

در سال 2005 تیم لیورپول با کدام مربی توانست به مقام قهرمانی اروپا برسد,

لیورپول با کدام مربی قهرمان اروپا شد

رافائل «رافا» بنیتز مائودس (به اسپانیایی: Rafael "Rafa" Benítez Maudes) (متولد ۱۹ آوریل ۱۹۶۰ در مادرید) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل اسپانیا است.وی فوتبال را از جوانی شروع کرد و به آکادمی رئال مادرید پیوست، سپس به تیم‌های پارلا و لینارس پیوست.


فهرست مربیان برنده جام باشگاه‌های اروپا و لیگ قهرمانان اروپا - ویکی‌پدیا ...


https://fa.wikipedia.org/.../فهرست_مربیان_برنده_جام_باشگاه‌های_ار...
Translate this page
از سال ۱۹۹۲ این مسابقات با تغییر نام به لیگ قهرمانان اروپا دنبال شد. مربیان ... پیزلی با لیورپول در سال‌های ۱۹۷۷، ۱۹۷۸ و ۱۹۸۱ به مقام قهرمانی دست یافت. آنچلوتی با آ.

People also search for

لیگ قهرمانان اروپا مسابقاتی است که به صورت سالانه و فصلی توسط یوفا از ... که در سال با تغییر قانون لیورپول توانست به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به لیگ سال بعد راه پیدا کند. ..... منچستر یونایتد در پنالتی ۶–۵ برنده شد. .... فینال‌ها; مربیان برنده ...

People also search for

May 27, 2018 - طرفداری - رئال مادرید موفق شد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 با نتیجه 3-1 از سد لیورپول عبور نماید و برای سومین بار متوالی.

People also search for

May 27, 2018 - رئال مادرید با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول، توانست برای سیزدهمین بار ... زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید هرگز در این تیم طعم شکست در فینال لیگ قهرمانان را تحت ... 2016(سویا-رئال) همزمان فاتح لیگ اروپا و لیگ قهرمانان شده اند.

People also search for

May 27, 2018 - سیزدهمین و سومین قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان با یک پیروزی ... قهرمانی رئال مادرید با ۳ گل خاص/ زیدان تاریخ‌ساز شد، لیورپول اسیر ... اما با این تفاوت که برخلاف رئال مادرید، این افتخار را با یک مربی کسب نکرده‌اند.

People also search for

May 26, 2018 - با دورتموند دو بار قهرمان آلمان شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. ... رافا بنیتس، سرمربی لیورپول در آن سال، بهترین کسی است که می‌تواند جواب ...
May 26, 2018 - شاگردان زیدان با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل لیورپول برای سومین سال پیاپی بر بام اروپا ایستادند. ... رئال مادرید که حالا کمی بال و پر گرفته و از زیر فشار خارج شده بود ... زیدان موفق ترین مربی اروپایی با هتریک در لیگ قهرمانان اروپا.

People also search for

May 24, 2018 - ترکیب ۲۴ نفره تیم های فینالیست لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. ... به گزارش وبسایت نود، تیم های رئال مادرید و لیورپول که از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در ...

People also search for

ویدئو؛ پیش بازی منچستر یونایتد - یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ... قهرمانان اروپا، از سوی یوفا مجموعا 15 هزار یورو جریمه شد و خوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ نیز ...

People also search for

تیم فوتبال چلسی با غلبه بر بایرن مونیخ، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. بازی این دو تیم در ... خدا با دی متئو بود/ چلسی قهرمان اروپا شد ... مربی: روبرتو دی متئو.

People also search for

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.